Top posters
Diễm My_A9 (1311) | ||||
Chíp Chíp (976) | ||||
CẨM TÚ LEE (916) | ||||
Linh_A13 (895) | ||||
4ever - True_love (415) | ||||
Tiểu Bá Tước PAB_77 (281) | ||||
tamhontrongsang_98 (182) | ||||
Meo con_98 (180) | ||||
edogawa_conan (127) | ||||
Songoku (116) |
Most active topic starters
edogawa_conan | ||||
Meo con_98 | ||||
Super Minh | ||||
CẨM TÚ LEE | ||||
tamhontrongsang_98 | ||||
Diễm My_A9 | ||||
Chíp Chíp | ||||
Linh_A13 | ||||
KingOfLegend | ||||
4ever - True_love |
Most active topics
Top posting users this month
No user |
Top posting users this week
No user |
Trên đầu náy D20e(XN đầu máy Đà Nẵng) Đà Nẵng-->Diêu Trì
Trường THCS Giảng Võ – Lớp 8A9 (2011-2012) :: Giao lưu, giải trí của học sinh :: Giao lưu của học sinh
Trang 1 trong tổng số 1 trang
Trên đầu náy D20e(XN đầu máy Đà Nẵng) Đà Nẵng-->Diêu Trì
đây là thông số thô của đầu máy D20E, loại đầu máy hiện đại nhất của VN mình
Technical data of locomotive
Power transmission Diesel-electric; AC-AC
Diesel engine MTU 12V4000R41
Speed range 600 rpm to 1,800 rpm
Maximum shaft output 1500 kW (at UIC conditions)
Maximum speed 120 km/h
135 km/h (locomotive running alone)
Maximum starting tractive effort 260 kN
Max. continuous effort 234 kN
Corresponding max. continuous speed 0…18,77 km/h (15 km/h included)
Maximum braking effort 150 kN
Multiple traction Up to three locomotives of same type
Ambient temperature +10°C to + 38°C (full performance)
+ 5°C to + 55°C (with performance derating)
Track gauge 1000 mm
Length over couplers 19,180 mm
Max. width carbody 2,688 mm
Max. width with mirror and door handles 2820 mm including door handles
2950 mm including mirrors (adjusted adequately)
Max. height 3,945 mm at exhaust opening
Bogies 2
Distance between bogie centers approx. 10,300 mm
Wheel diameter 1016 mm / 956 mm (new / worn)
Min. ground clearance with worn wheels At tank (4000 l): approx. 331 mm (leveled track)
At battery container: 275 mm (leveled track)
At derailment protection bar: 100 mm
At traction motor: 100 mm
At traction rod: 112 mm
Loading gauge Regulation of Teschnical Exploitation of the Railway, PHU BAN II, page 225
Minimum curve radius 97 m on mainline / 70 m in the workshop area
Minimum vertical radius, convex >= 250 m
Minimum vertical radius, concave >= 300 m
General layout-drawing “Locomotive cpl.” Drawing # A00.31-7452285
Axle load (full supplies) max. 13,5 t
Tolerance for service weight and axle load according to IEC 61133
-Bản tiếng anh,mong các cậu thông cảm
Similar topics
» Đóng mới và nâng cấp trên 400 đầu máy, toa xe lửa
» Trên đầu máy D19E( XN đầu máy Hà Nội )
» dieu bi an
» Su ki dieu cua toan hoc
» Xe buýt sập bẫy hố ga trên phố
» Trên đầu máy D19E( XN đầu máy Hà Nội )
» dieu bi an
» Su ki dieu cua toan hoc
» Xe buýt sập bẫy hố ga trên phố
Trường THCS Giảng Võ – Lớp 8A9 (2011-2012) :: Giao lưu, giải trí của học sinh :: Giao lưu của học sinh
Trang 1 trong tổng số 1 trang
Permissions in this forum:
Bạn không có quyền trả lời bài viết
Tue Apr 30, 2013 5:43 pm by youknowwhoiam
» lớp Toán tiếng anh nâng cao
Sat Nov 10, 2012 3:34 pm by WikiEducator
» VOCALOID!!!KHONG CHI LA AM NHAC
Wed Jul 11, 2012 4:02 pm by vocaloid_fc
» Khai giảng lớp luyện thi N2 và N3 tại Trung tâm Nhật Ngữ Top Globis
Tue May 15, 2012 4:19 pm by edogawa_conan
» SỬA MÁY TÍNH , MÁY IN, ĐỔ MỰC MÁY IN TẠI NHÀ HỒ CHÍ MINH
Mon Feb 27, 2012 3:58 pm by tuquynh
» Planetarian ~ Nguyện ước của một ngôi sao nhỏ bé
Thu Jan 05, 2012 11:43 am by yandere-chan
» Ta đã quay trở lại và ăn hại gấp trăm lần
Thu Jan 05, 2012 11:09 am by yandere-chan
» D8E và D19E tại XN đầu máy Hà Nội
Sat Dec 24, 2011 10:29 pm by edogawa_conan
» Hình ảnh D8E nè
Sat Dec 24, 2011 10:24 pm by edogawa_conan
» Bản vẽ D19E
Sat Dec 24, 2011 10:20 pm by edogawa_conan